Klacht: slecht fruit

op 13 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanmorgen weer een bak nectarines gekocht,vanmiddag open gemaakt
en onderin zaten 3 rotte 2 weken geleden was het precies hetzelfde
Ook zijn er de laatste tijd nogal eens producten niet voorradig

Gewenste Oplossing:

als er goede producten geleverd worden en op tijd voorradig zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 september 2016 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nugat