Klacht: slecht eten

op 29 april 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

na een heerlijke dag met het gezin gezwommen te hebben besloten we om nog wat te gaan eten op de plaza van de vossemeren.
aangezien alles vol zat konden we alleen nog terecht in restaurant “todays” wat een dagmenu heeft. Vandaag tomatensoep,halve kip met friet en vla na.
de soep was lauw warm maar dat vonden we wel ok nog. Toen de halve kip met friet kwam schrokken we ons rot. helemaal zwart door de grill. Toch nog geprobeerd hoe het smaakt. echt kurk droog en niet weg te krijgen. toch maar even melden dat dit niet kon. als antwoord kregen we van de serveerster 2 nieuwe “verse” kippen want vertelde ze ons… ze vond het er zelf ook echt niet goed uit zien. maar ja 2 kippen terwijl we met 5 man besteld hadden…. na navraag konden ze niet meer kip brengen want er kwam nog een groep van 40 man eten en dan kwamen ze tekort. rare beredenering vonden we. al met al erg jammer na de heerlijke dag om zo af te moeten sluiten. bijna 80 euro kwijt aan zwart geblakerde en droge kip. we waren er echt zo klaar mee.

ik zou tevreden zijn als ze het probleem echt opgelost hadden met ons.
80 euro is een hoop geld voor ons dus laat centerparcs maar met een gepaste oplossing komen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 08 mei 2017 om 09:30 geantwoord

Heeft op 08 mei 2017 om 16:22 geantwoord

Wat een klets zeg over het feit dat wij tevreden waren. Ik heb aangegeven dat we 5 zwart geblakerde kip hadden gekregen waarop we 2 iets betere kippen na kregen. Ik heb nog aangegeven dat we niet 2 maar 5 zwarte kip hadden. Haar antwoord was toen dat ze niet meer kip kon brengen want er was niet voldoende. En over de fooi gesproken... het was kort aan €80 . Ik had na deze domper geen zin meer om te wachten op wisselgeld dat ergens anders op de plaza gehaald moest worden omdat ze niet eens een kassa hebben bij todays . En niet alleen een kassa... Geen keuken en ook geen drank. Alles moet elders gehaald en geregeld worden. Wat is een restaurant zonder een keuken etc. De vrouw die ons geholpen heeft vertelde ons zelf dat ze de kip er niet uit vond zien. Ook vertelde ze dat het restaurant nooit goed gelopen heeft. Dat er nauwelijks klanten kwamen. Terecht dat het de laatste dag was dat ze open waren . Een hoop ellende voor andere klanten worden zo bespaart. Het was echt simpelweg niet centerparcs waardig netzoals het antwoord wat ik nu terug krijg. Belachelijk !

Alle klachten die gemeld zijn door dave1108