Klacht: Slecht contact

op 07 mei 2016 over Rabobank in de categorie Banken

I.v.m mijn huidige financiele situatie sta ik momenteel 638euro in het rood. Ik heb meerdere malen contact gehad met de Rabobank maar werd slecht ter woord gestaan. Ook heb ik meerdere malen mijn nieuwe adres wijziging doorgegeven waar tot op heden niets mee gedaan is. Aangezien ik niet zoveel in 1x kan opbrengen zou ik een betalingsregeling willen treffen daarvoor maar wordt elke keer opnieuw brieven naar mijn ouderlijk huis gestuurd die ik zelf nooit dus in ontvangst kan nemen. Inmiddels contact gehad daarmee en het schijnt dat ik voor 3 mei moest betalen anders kwam de deurwaarde. Ik vind het belachelijk voor woorden dat ik zelf nooit brieven in ontvangst heb kunnen nemen en daardoor ook geen betalingsregeling heb kunnen treffen waardoor ik meer in de problemen kom.

Uiteindelijk toch een betalingsregeling kunnen treffen en goede adreswijziging. En normaal ter woord gestaan worden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jaa0194