Klacht: Slecht! Budget alles in 1 (Bedenktijd 14 dagen)

Ianvaninternet op 18 februari 2021 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

Ik dacht dat ziggo slechte klantenservice had maar Budget alles in 1 is gewoon bagger! Mensen begin er niet aan!

Januari aangemeld voor internettv (vanaf 04 Jan ging 14 bedenktijd in) op 17 februari pakket ontvangen met een mail van overeenkomst gaat in per 17 februari, dus je zou denken nu geldt 14 dagen bedenktijd.. tv ontvanger werkt niet naar behoren, contact gelegd met budget alles in-1, tv laten stopzetten in mijn huidige abonnement, nu blijft internet nog over. Ik had gekozen voor 9 maanden korting op tv. Nu blijkt dat ik geen korting meer kan krijgen op internet (wat in begin wel mogelijk was) 33€ ipv 47€. Op 17 februari had ik de kans om alles te testen, hoe bizar dat ze al in Januari met zoiets aankomen zonder dat je je pakket in ontvangst hebt.
(Al 2 jaar klant) bij deze stopt het voor mij!

KPN/budget alles in 1 bedenkt dus gewoon zijn eigen regels. Regels die duidelijk ingaan tegen de Nederlandse wet. Zo staat bijvoorbeeld in artikel 6:230o van het Burgerlijk Wetboek duidelijk dat bij het op afstand kopen van goederen de bedenktermijn ingaat op de dag waarop de consument de zaak heeft ontvangen.

Ik ben niet tevreden over budget alles in-1.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Alles In 1

Heeft op 25 februari 2021 om 08:39 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Jammer om te horen dat er bepaalde zaken niet naar wens voor u worden geregeld. Op basis van uw naam en telefoonnummer vinden wij u helaas niet terug in onze systemen. Ook de door u opgegeven postcode lijkt geen bestaande Nederlandse postcode te zijn. Het lijkt erop dat dit 8531 moet zijn in plaats van 8532, echter vinden wij ook hier niet uw klantgegevens.

Wij verzoeken u dan ook vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice om samen met u naar een oplossing te kijken.

budget Alles in 1.

Alle klachten die gemeld zijn door Ianvaninternet