Klacht: Slecht bezorgen van de te bezorgen folders

op 14 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op het etiket staar bezorgen in de wittebak achterhuis en niet ophet deksel. Nu word het aan de zijkant van mijn huis geparkeerd zodat iedereen die dat wil aan de pakketten kunnen komen want ik ben niet thuis. Ik erger mij kapot aan deze ongeinteresseerde manier van bezorgen.ik

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als degene het achterhuis IN mijn witte bak zet en niet dumpt. FRL kon dit ook en uk denk niet dat debezorgets van Spotta dit niet kunnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 mei 2020 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sjoukje,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat de folders op deze manier worden aangeleverd.

Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met de bezorgservice. Je kunt de bezorgservice bereiken via [email protected] Noteer dan even jouw bezorgersnummer zodat wij gelijk jouw gegevens erbij kunnen pakken.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door 20795377