Klacht: Slecht bereikbaar

op 06 augustus 2017 over Do You Spain in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kwam er na invullen van Mn kaart en ik op akkoord geklikt achter dat mijn e-mailadres niet juist was. Ik had .con ipv .com ingevoerd. Ik zocht waar ik dit kon aanpassen, maar vond het niet. Vervolgens ben ik met navigatiepijlen terug gegaan en heb juiste email ingevoerd en verder gegaan. Ik kwam weer op punt om Mn kaart gegevens in te vullen en weer akkoord gedrukt. Ik dacht nog hmmm als nu maar niet 2 x 205,20 van Mn kaart afgeschreven wordt. En ja hoor dat was wel het geval…dacht nog ze snappen toch wel dat iemand niet 2 x binnen 1 minuut en klein verschil in mail een fout heeft gemaakt? Dus ik naar hun pagina, maar bij klantenservice kan je alleen annuleren als je reserveringnummer hebt, maar die is immers naar Mn foute adres gestuurd? Geen mail adres waar ik terecht kan…alleen een Spaans tel. Nr. Tis op zaterdag gebeurd. Mn bank kan niks. Tis nu zondag en alles is er nog af. Ik zal maandag nog eens kijken maar ben bang dat ik met Mn gebrekkig Engels naar Spanje moet bellen en daar weer kosten over maak. Vind gek dat zon groot bedrijf geen mailadres voor klantenservice heeft, of een chat wat je zo vaak ziet. Mn bank vertelde me dat als je een mail stuurt met verzoek het terug te storten en het gebeurt niet, je een conflict hebt en ze het dan wel terug mogen halen. Nu kan ik niks, heb geen bewijs dat ik het ze gevraagd heb en ze het niet willen oplossen….

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik 1 reservering betaal die ik in Mn juiste mail heb ontvangen en waar ze ook recht op hebben en de reservering voor .con terug storten. Woensdag vliegen we heen dus er zit helaas tijdsdruk op

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Do You Spain over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Agb