Klacht: slecht behandeld

op 15 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje besteld welke via DPD geleverd zou worden. Nu heb ik bij de originele webshop mijn adres juist ingevoerd, DPD heeft dit verkeerd over genomen of dergelijke.
Nadat ik er achter kwam dat mijn postcode verkeerd stond vermeld door DPD heb ik gebeld. Dit hebben ze aangepast en mijn pakketje werd vertraagd (wat ik begrijp).
Op de de dag dat mijn pakketje geleverd zou worden kreeg ik de melding dat deze bezorgd was. Ik heb echter geen pakketje ontvangen. Ik heb weer gebeld naar DPD hoe dit zit. Er werd mij verteld dat dit een fout is en dat hij waarschijnlijk de dag erop verzonden zou worden.
Dag later kreeg ik de tijd waarop mijn pakket bezorgd werd. Ik kreeg de melding dat deze afgeleverd was. echter weer niet bij mijn huis.
Na het 3de belletje werd ik op een bijzonder onbeschofte manier behandeld. ik moest zelf maar een onderzoek starten welke ik niet weet hoe dit moet. Ook werd ik halverwege het gesprek opgehangen.

bij oprechte excuses, welke nooit oprecht zijn maar goed.
ik wil gewoon graag dat ze duidelijke en goede communicatie leveren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door renskerombout