Klacht: Slecht advies Swiss Sense

op 27 september 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boxspring gekocht bij Swiss Sense Almere Buiten, na aflevering van dit bed bleek slapen op dit harde bed een onmogelijke opgaaf.
Matrassen bleken voor 80kg ++ personen, de topper is hard en inmiddels niet meer in de collectie.
We slapen inmiddels op een oude topper van ons logeerbed.

Brief geschreven dat we een zachtere topper willen en onze optie voor het omwisselen naar een medium matras met 30 dagen willen verlengen.

Helaas geen reactie mogen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Het omwisselen van het topmatras in een zachtere meer comfortabele uitvoering.
# Een nieuwe 30 dagen omruilgarantie van matrassen als bovenstaande combinatie niet voldoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht is gemeld in 2016. Klant heeft 90 dagen omruilgarantie op zijn matrassen, dit geldt niet voor de topmatrassen en de omruiling is eenmalig kosteloos. De matrassen zijn 2 maanden na aankoop omgeruild voor een zachtere variant. Na de omruiling niets meer vernomen van de klant dus probleem opgelost. Klacht gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door rozenboom