Klacht: crediteert niet

op 30 oktober 2013 over Sky-Audio.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een DJ set van Skytronic Skytec Shop gekocht. Set kwam later aan dan beloofd en voldeed niet aan verwachtingen. Ik heb de set zelf retour gebracht naar het adres vanwaar de set verstuurd is en dit gemeld bij eigenaar Skytronic Skytec Shop. Hij stuur de me een mail dat hij het geld binnen een week retour zou sturen. We zijn nu bijna 40 dagen verder. Eigenaar reageert niet op mails en doet geheel niets

geld retour op mijn rekening

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sky-Audio.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sky-Audio.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sky-Audio.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sky-Audio.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sky-Audio.nl

Heeft op 04 november 2013 om 12:06 geantwoord

Goedemiddag,

Retourbedrag is inmiddels al in goede orde teruggestort.

Bericht van Sky-Audio.nl

5 jaren geleden - bedrag is al gecrediteerd, indien u nog vragen graag heeft : bel of mail ons even svp.

Alle klachten die gemeld zijn door klant600022414