Mijn Klacht:
Maandag 21 septembern hebben wij een auto gehuurd bij Sixt in Tel Aviv (Hilton Hotel).
We hebben die dag de dode zee en masada bezocht en wilden de auto weer op tijd terugbrengen bij Sixt (uiterlijk 18 uur). Echter door enorme file en oponthoud waren we om 18.30 bij het hilton Hotel. We hebben toen de sleutel van de auto in de sixt brievenbus gestopt.
Omdat het de volgende dag Jom Kippoer was was de desk gesloten op woensdag en donderdag. Bovendien was rijden op Jom Kippoer uberhaupt niet mogelijk omdat het dan verboden is om auto te rijden.
We zijn naar de desk geweest op donderdag en wilde uitleg geven. Eerst was niet duidelijk of wij de sleutel nou gebracht hadden of niet. Uiteindelijk bleek die er te zijn. We wilden uitleg geven en een prijsafspraak maken maar dit moest volgens de meneer bij de desk maar via een email. Dit gedaan en het duurde elke keer heel lang voor we reactie kregen. Daarnaast werd niet op onze vragen ingegaan.
Er is uiteindelijk 664 sjekel afgeschreven van de creditcard. We hebben namelijk op maandag gehuurd en op donderdag boekten zij de auto pas af. Daarom hebben zij huurkosten voor vier dagen gerekend. Echter… wij hadden de auto al ingeleverd dus zij konden de auto alweer verhuren op donderdag. Dit vinden wij daarom onterecht.
Gewenste Oplossing:
Wij vinden het onterecht dat wij zoveel hebben moeten betalen. Daarnaast vinden we de klachtenafhandeling van Sixt klant-onvriendelijk. We willen daarom 2 dagen aan huurkosten retour.
