Klacht: Teveel geld geind

user-1234696 op 27 november 2015 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 21 septembern hebben wij een auto gehuurd bij Sixt in Tel Aviv (Hilton Hotel).
We hebben die dag de dode zee en masada bezocht en wilden de auto weer op tijd terugbrengen bij Sixt (uiterlijk 18 uur). Echter door enorme file en oponthoud waren we om 18.30 bij het hilton Hotel. We hebben toen de sleutel van de auto in de sixt brievenbus gestopt.

Omdat het de volgende dag Jom Kippoer was was de desk gesloten op woensdag en donderdag. Bovendien was rijden op Jom Kippoer uberhaupt niet mogelijk omdat het dan verboden is om auto te rijden.
We zijn naar de desk geweest op donderdag en wilde uitleg geven. Eerst was niet duidelijk of wij de sleutel nou gebracht hadden of niet. Uiteindelijk bleek die er te zijn. We wilden uitleg geven en een prijsafspraak maken maar dit moest volgens de meneer bij de desk maar via een email. Dit gedaan en het duurde elke keer heel lang voor we reactie kregen. Daarnaast werd niet op onze vragen ingegaan.

Er is uiteindelijk 664 sjekel afgeschreven van de creditcard. We hebben namelijk op maandag gehuurd en op donderdag boekten zij de auto pas af. Daarom hebben zij huurkosten voor vier dagen gerekend. Echter… wij hadden de auto al ingeleverd dus zij konden de auto alweer verhuren op donderdag. Dit vinden wij daarom onterecht.

Gewenste Oplossing:

Wij vinden het onterecht dat wij zoveel hebben moeten betalen. Daarnaast vinden we de klachtenafhandeling van Sixt klant-onvriendelijk. We willen daarom 2 dagen aan huurkosten retour.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sixt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sixt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sixt

Heeft op 30 november 2015 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben contact opgenomen met het hoofdkantoor van Sixt in Israel om dit verder te bespreken en zullen Dhr. Aribombari hierover contacteren zodra we meer informatie hebben met betrekking tot wat we kunnen betekenen in deze case.

Alle klachten die gemeld zijn door