Klacht: Onterecht tankkosten afschrijven

Aj- op 08 juni 2016 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb al een keer gebeld over een onterechte afschrijving van mijn creditcard. Ze zeggen dat ze 40 liter hebben getankt terwijl dat onmogelijk is aangezien ik de auto heb volgetankt voordat ik het inleverde. Ik zou teruggebeld moeten worden maar dat is nog steeds niet gedaan??? Ik heb bewijs dat het voltanken van een rekening is afgeschreven op die dag.

Mvg, wil graag snel reactie en het geld terug want dit is oplichting!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg en als ik weer wil huren het bedrijf wel kan vertrouwen dat ze niet weer zomaar kosten gaan afschrijven

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sixt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sixt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sixt

Heeft op 14 juni 2016 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door