Klacht: Klant in de steek gelaten.

Rinata op 11 november 2016 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder moest om dringende reden haar trip in Portugal verlengen. Onvoorzien heeft ze dus ook een opnieuw een auto moeten huren.

Omdat ze geen credit card bij had, heb ik de boeking met mijn kaart uitgevoerd.
Op het kantoor hebben ze geweigerd om haar de auto te geven. Heel onvriendelijk behandeld. En nog VOLLEDIGE som weergehouden!!!
ZERO SERVICE wel FULL AMMOUNT??? Hoe eerlijk is de business???

Te laat om te annuleren?!
Als je jullie het geld niet terug storten schrijf ik een review in 5 talen en plants ik op Allie relevance websites en vertel ik aan > 1000 FB vrienden dat jullie bedrijf gewoon easy money wil maken, zonder maar een beetje toegeving te doen of een oplossing te zoeken voor de klant.

Het gaat mij niet om 136,33 EUR. WEL om het principe.
Ref nr: 525144270
Alle luchtvaartmaatschappijen vragen voor extra veiligheid foto van visa + ID, indien dit niet wordt opgestuurd, wordt het AUTOMATISCH geanulleerd.

Jullie maken er gewoon misbruik van!

Gewenste Oplossing:

Als u de som die aangerekend is tenminste terug stort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door