Klacht: extra kosten aftanken, sixt reageerd niet

Reint Martens op 07 oktober 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een niet afgetankte auto mee gekregen, met de gehuurde auto maar 28 km gereden en wordt hierdoor geconfronteerd met een additionele kostenpost voor aftanken van niet gereden kilometers. Sixt is bij inleveren niet beschikbaar (key drop off), reageert niet op mijn klacht via hun website en Email. Voel me zwaar benadeelt en als dit het verdien model van Sixt is huur ik hier nooit meer.

Gewenste Oplossing:

als sixt mij compenseert voor dat deel van het brandstof die ik op basis van gereden kilometers echt niet heb kunnen opmaken.
Daarnaast is een excuus op zijn plaats om niet te reageren op mijn email en klachtenformulier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reint Martens