Klacht: Auto verhuurd aan iemand anders, contract 6 maanden op mijn naam laten doorgaan.

user-1233157 op 21 november 2015 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in 2014 een aantal keer een auto gehuurd bij Sixt gehuurd. Tot mijn verbazing hebben ze vanaf december 2014 tot en met mei 2015 auto’s verhuurd, het contract gewoon op mijn naam laten staan terwijl ik in het buitenland verbleef en dus helemaal niet hier was. Bovendien kan de creditcard niet gebruikt zijn want die was in .ijn bezit in AziĆ«. Schets mijn verbazing dat ik bij thuiskomst in Nederland verschillende verkeersboetes op mijn naam aantrof. Ik heb toen aan de bel getrokken en Sixt gevraagd hoe het mogelijk was en deze wanorde te rectificeren. Men heeft toegezegd dat de doen maar uiteindelijk is er weinig gebeurd en heb ik geen enkele rectificatie ontvangen. Ik wil ondertekende contracten en toestemmingen voor creditcard afschrijving zien.

Gewenste Oplossing:

Hoe is het mogelijk dat er contracten op mijn naam aan een ander zijn afgegeven. Ik wil bewijs van Sixt dat ik GEEN auto van hen heb gehuurd in de periode 28 november 2014 t/m mei 2015. Bovendien wil ik een rectificatie van alle creditcard afschrijvingen waarvoor geen uitdrukkelijke toestemming is gegeven.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sixt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sixt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sixt

Heeft op 23 november 2015 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hollemans,

Wat vervelend dat u hier al zo lang mee bezig bent.
Ik zie dat u contact heeft gehad met mijn Duitse collega's.

Mag ik u vragen om de afschrijvingen per mail aan ons toe te sturen?
Ik ga deze zaak dan direct voor u uitzoeken.

U kunt uw e-mail sturen aan [email protected] gericht aan R.I.Nouws-Koelemeijer

Vriendelijk bedankt.

R.I.Nouws-Koelemeijer
Supervisor Competence Center Sixt BeNeLux

Bericht van Sixt

9 jaren geleden - Geachte mevrouw Hollemans, Is dit opgepakt? Bedankt voor uw reactie. Sixt.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Sixt mensen, Ik heb nog steeds niets ontvangen, gehoord.. Y. Hollemans

Alle klachten die gemeld zijn door