Klacht: 60 pond bereken voor beetje zand

nadine bosveld op 21 juli 2015 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 20 jaar auto te huren in ierland hebben wij dit nog nooit meegemaakt. Schandalig! !!!!! Auto voor 12 dagen gehuurd haast 1000 euro betaald. Netjes afgeleverd en dan voor een beetje zand gelijk 60 pond berekenen voor stofzuigen is te gek voor woorden. Als de auto compleet onder zou zitten dan begrijpen wij dat maar dit was een beetje zand wat logisch in ierland aan schoenen zot vooral met de regen. Bij de 1ste keer dik te vrede met autoverhuur bij sixt maar nu bij 2e keer erg geschokt qua omgang met klant en bizarre kosten.

Gewenste Oplossing:

De 60 pond terug boeken op onze creditcard. Er is genoeg winst gemaakt op autoverhuur voor 12 dagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sixt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sixt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sixt

Heeft op 22 juli 2015 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bosveld, Onze excuses voor het ongemak welke u heeft ervaren. Wij hebben na uw check in formulier te hebben bekeken geconstateerd dat u en onze collega's hebben getekend voor een schoon geretourneerd voertuig. Wij hebben daarom voor u de kosten verwijderd uit uw eindfactuur en een kleine compensatie per post naar u toegezonden. Wij hopen hiermee dat uw vertrouwen in Sixt niet verloren is gegaan en zien u in de toekomst graag terug als een tevreden klant.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Bedankt voor de snelle afwikkeling van de klacht en begrip dat 60 pond berekenen aan ons voor stofzuigen niet correct was. Mijn vraag nu is wanneer de 60 pond terug geboekt wordt op onze creditcard?

Bericht van Sixt

9 jaren geleden - Binnen 5 werkdagen zal het bedrag vanuit Sixt worden gecrediteerd. Afhankelijk van uw creditcardmaatschappij zal dit zo spoedig mogelijk weer beschikbaar staan op uw creditkaart account.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Beste sixt De 60 pond is nog steeds niet terug geboekt op onze creditcard. Credit maatschappij weet ook van niets. We zijn nu 2 weken verder. Graag hoor ik van u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sixt beoordeeld.

nadine bosveld

Heeft op 11 augustus 2015 om 16:26 geantwoord

Oplossing is prima. Alleen na 3 weken nog steeds niet terug geboekt op onze creditcard. Creditcard maatschappij weet ook van niets. Wanneer zal dit gaan gebeuren?????

Alle klachten die gemeld zijn door