Klacht: 2

john heikamp op 18 september 2013 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
Heb van U een express card ontvangen 12368524 hier is niets
mee aan te vangen !
Waarvoor dient deze eigenlijk ?
Kan niet inloggen want men kent mij niet !
Hoe kan ik voor reeds geboekte reserveringen alsnog per visa
betalen ?
Heb reeds reserveringen op 2/9 en op 16/10 op echtgenote joke heikamp-de roeper
Ontvang zelfs geen bevestiging !
Kan iemand die hiervoor verantwoordelijk mij hierover
contacten 00 32 475 268633
mvg
john heikamp

Gewenste Oplossing:

Kan dit spijtig genoeg niet zelf oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sixt in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door