Mijn Klacht:
Auto gehuurd begin Juni voor €32 per dag
Nog eens auto gehuurd 6 weken later voor €38 per dag (17% verhoging)
Wilde weer een auto huren voor eind September, prijs nu €67 per dag (110% verhoging)
Alle keren zelfde auto, huren via internet, minstens 2 maanden van te voren boeken, huren van de zelfde branch en met zelfde betalings regeling.
Diverse klachten Emails over deze bizarre prijsverhoging binnen 3 maanden resulteerden in antwoorden van Sixt Klantenservice waarin alleen maar incorrecte argumenten werden aangehaald zonder enig begrip dat “klanten” zich genomen voelen door deze manier van ongehoorde uitbuiting.
Van een sympathieke oplossing was al helemaal geen sprake.
Klanten service van Sixt heeft kennelijk als taak idiote prijsverhogingen te verdedigen en vooral geen klant vriendelijke service oplossingen te bieden.
Ik wil iedere potentiële klant van Sixt waarschuwen voor de policies dit bedrijf want U kunt voor zeer onaangename verassingen komen te staan.
Gewenste Oplossing:
Ik zoek geen oplossing bij Sixt. Ik vind dat andere mensen gewaarschuwd moeten worden dat ze hier te maken hebben met onethisch gedrag.
110% prijsverhoging in 3 maanden is onverdedigbaar.
