Betreft: schade lekke band
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van mijn telefoongesprek deze e-mail. Het heeft veel te lang geduurd 30 september een lekker band en nog steeds niet opgelost!!! Ik ben aan de lijntje gehouden. Netjes op tijd betaalt meerdere malen reserveringen... Lees meer
Op 12 januari heb ik een auto gehuurd bij sixt voor een bruiloft. Eenmaal aangekomen hebben ze mijn reservering geannuleerd omdat ik niet op de aangegeven tijd was gekomen. Heb online de tijd gewijzigd en ben 15 min eerder gekomen.... Lees meer
vordering van Sixt t.a.v. schade aan huurauto augustis 2017
reparaties verricht en factuur aan ons verzonden met schade die vermeld stond als geconstateerde schade voor verhuur.
Eisende vorderaars ( huur in Frankrijk /Franse deel op luchthaven... Lees meer
via de tv wordt reclame gemaakt om een bmw te huren voor 49.00
alleen als je dat probeerd krijg je de melding dat de auto in de gekozen periode niet beschikbaar is of dat de aanbieding op de gekozen vestigi g... Lees meer
Op 22 juli 2017 heb ik een bestelbus gehuurd. Helaas werd in die periode een klein deukje opgelopen op de motorkap met wat lakschade. Destijds heb ik direct gereageerd en de benodigde formulieren geretourneerd.
4 maanden lang hoorde ik niets meer... Lees meer
Voor Zaterdag 16 september heb ik een auto gereserveerd. Daar heb ik ook al voor betaald met mijn creditcard.
Nu blijkt, dat er in de algemene voorwaarden staat dat er €4000, ja u leest het goed namenlijk vierduizend euro borg beschikbaar... Lees meer
Voor een weekendtripje naar Parijs hebben wij over de grens in gronau een auto gehuurd bij sixt. We waren ook erg verbaasd over de goedkope prijzen en vroegen ons af hoe het bedrijf zoveel winst kon maken als het zo... Lees meer
Voor de reis die gepland was van 19 mei tot 27 mei 2017, hebben wij een auto gehuurd bij SIXT.
Het reserveringsnummer was PT819390850 , en er was een overgeven van mijn Visa-kaart nummer.
Zoals verwacht, werd via ETRAWLER ... Lees meer
VERTROUW NOOIT OP SIXT BIJ EEN BUITELANDSE REIS..WANT JE KOMT GEHEID IN DE PROBLEMEN. JE ZULT MET JE KOFFERS OP HET VLIEGVELD BLIJVEN TOTDAT JE ZELF OPLOSSINGEN KAN VINDEN WANT SIXT ZAL JE NIET HELPEN..
WIJ HEBBEN DEZELFDE PROBLEMEN GEHAD EN... Lees meer
Beste Sixt,
Voor de periode 22 mei tm 8 juni hebben we via de site van transavia een auto bij sixt gehuurd. Bij deze reservering had ik via dezelfde site ook een verzekering afgesloten.
Ik had een Renault Captur gereserveerd. Eenmaal bij... Lees meer