Klacht: site niet bereikbaar

op 15 juli 2017 over Fotoalbum.nl in de categorie Fotoservice

De site van Fotoalbum.nl is al maanden niet bereikbaar. Ik was in maart bijna klaar met een online gemaakt album en kan nu niet verder.

Ik heb altijd begrepen dat iets dat online gemaakt is niet definitief kwijt kan zijn. Ik zou graag bij mijn eigen album kunnen om het af te maken. Mocht dat via een ander fotobedrijf of het moederbedrijf (ik dacht CeWe) gaan, vind ik dat ook prima.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fotoalbum.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fotoalbum.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fotoalbum.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fotoalbum.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fotoalbum.nl

Heeft op 10 augustus 2018 om 13:26 geantwoord

Beste Gerbri,

Ongetwijfeld heeft u meegekregen dat Fotoalbum.nl ongeveer een jaar geleden failliet is gegaan. Hierdoor zijn er veel klanten gedupeerd geraakt.

Een paar maanden terug hebben wij als nieuwe eigenaar het domeinnaam Fotoalbum.nl overgenomen. We hebben een compleet nieuwe site en software laten bouwen en staan compleet los van de vorige organisatie (we kennen daar ook letterlijk niemand).

Hoewel wij dus eigenlijk niets van doen hebben met het faillissement, wilden wij wel graag met een schone lei beginnen.
Zodoende hebben we contact gezocht met gedupeerden klanten onder de vorige eigenaar.

Mocht u geen bericht hierover ontvangen hebben, kunt u contact opnemen met ons door een mail te sturen naar info@fotoalbum.nl. Dan zullen we kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Sander
Fotoalbum.nl

Alle klachten die gemeld zijn door gerbri@freeler.nl