Klacht: Op zoek naar andere gedupeerden om aangifte te kunnen doen

op 24 juli 2017 over Fotoalbum.nl in de categorie Fotoservice

In het voorjaar van 2017 ben ik opgelicht door Fotoalbum.nl. Ik blijk niet de enige; consumentenwebsites als die van Kassa!, Radar, Klacht.nl en de Consumentenbond staan vol verhalen van mensen die bij dit bedrijf een fotoalbum hebben gemaakt en betaald, maar nooit iets mochten ontvangen.

Inmiddels is de website van Fotoalbum.nl gesloten en wordt de telefoon niet meer opgenomen. Maar de mensen erachter zijn nog altijd actief! De laatste mogelijkheid tot genoegdoening is aangifte doen bij de politie. Die geeft dat pas kans van slagen wanneer meerdere gedupeerden zich verenigen.

Vandaar dat ik op zoek ben naar mensen die vergelijkbare slechte ervaringen met Fotoalbum.nl hebben: https://www.youtube.com/watch?v=RtoniH0xk2Y

Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn geld terug heb of alsnog het fotoalbum bezorgd krijg waar ik zoveel vergeefse uren in heb gestoken!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fotoalbum.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fotoalbum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fotoalbum Frank