Klacht: Ik kom niet meer bij mijn gemaakte fotoalbums en kan ze dus ook niet meer bestellen :(

op 28 juli 2017 over Fotoalbum.nl in de categorie Fotoservice

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fotoalbum.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fotoalbum.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Fotoalbum.nl in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fotoalbum.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fotoalbum.nl

Heeft op 10 augustus 2018 om 13:25 geantwoord

Beste Christina,

Ongetwijfeld heeft u meegekregen dat Fotoalbum.nl ongeveer een jaar geleden failliet is gegaan. Hierdoor zijn er veel klanten gedupeerd geraakt.

Een paar maanden terug hebben wij als nieuwe eigenaar het domeinnaam Fotoalbum.nl overgenomen. We hebben een compleet nieuwe site en software laten bouwen en staan compleet los van de vorige organisatie (we kennen daar ook letterlijk niemand).

Hoewel wij dus eigenlijk niets van doen hebben met het faillissement, wilden wij wel graag met een schone lei beginnen.
Zodoende hebben we contact gezocht met gedupeerden klanten onder de vorige eigenaar.

Mocht u geen bericht hierover ontvangen hebben, kunt u contact opnemen met ons door een mail te sturen naar info@fotoalbum.nl. Dan zullen we kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Sander
Fotoalbum.nl

Heeft op 10 augustus 2018 om 15:54 geantwoord

Wat mij betreft is de klacht niet opgelost. Dit is waarschijnlijk ook niet meer mogelijk daar het fotoalbum dat klaar stond om te bestellen niet meer terug te halen is vanwege nieuwe software.

Alle klachten die gemeld zijn door Christina Ruijzendaal