Klacht: Dom en klantonvriendelijk

Roospanis op 22 juli 2018 over Sissy Boy in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vrachtvervoer 10 cm gekrompen jurk terug in Breda op station bij Sissy Boy. Of ik t met de hand gewassen had? Nee want label zegt 30graden. Of ik t gestreken had want dat was belangrijk. Ja! Na belletje met ?manager? is reactie: u had t op 30graden fijn moeten wassen, kijk hier staat een klein streepje in t wasvoorschrift. Ik: ja heb ik gedaan. Ik ben boos weggelopen en heb de jurk achtergelaten. Ik ik heb mijn klacht getwitterd, nul reply. Ik heb mijn klacht gemaild. Na 3 dagen reactie: dat moet u in de winkel afhandelen. Zucht! Hoe moeilijk is t om een klacht serieus te nemen en dit naar behoren op te lossen? En sowieso om goed te lezen en te luisteren for that matter.

Gewenste Oplossing:

Excuses plus geld retour

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sissy Boy

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sissy Boy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roospanis