Klacht: Wijziging van een reserveringsdatum

trcs op 03 december 2021 over Sir Adam hotel in de categorie Hotels

Mijn familie uit Spanje heeft vier kamers geboekt in Sir Adam hotel voor de komende dagen. Door de coronamaatregelen hebben ze besloten om niet naar NL te komen. Ze kunnen niet hun geld terug door de non-refundable condities, en dat is prima, maar het hotel wil ook niet de reserveringsdatum wijzigen, ook niet als we een extra moeten betalen – dat zou ook prima zijn. Het hotel wil niks weten en eigenlijk willen ze ook niet per mail deze info aangeven – we hebben een aantal keer gebeld omdat er geen reactie op de mailen was, en we gaven aan dat we dit per mail graag zouden willen, maar dit willen ze niet sturen.

We zouden graag de reserveringsdatum willen wijzigen, ook als we extra moeten betalen. Het is niet netjes van hun kant om dit niet te doen en ook niet hoe ze dit verhaal hebben behandeld (geen reactie op mailen, slecht telefoongesprek, etc).

Een wijziging van datum van de booking, en als we extra moeten betalen is het ook prima.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sir Adam hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door trcs