Klacht: Sim/Ruimkaart geblokkeerd en niet aangemeld bij netwerk

op 31 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

vanaf jl Vrijdagmiddag kan ik niet meer bellen,gebeld worden,Messenger niet gebuiken en geen berichten ontvangen.heb vanaf Vrijdag al 5 keer gebld en krijg elke keer het zelfde te horen : ik zie in het systeem dat de technische dienst er mee bezig is en u krijgt een mailtje als de storing verholpen is.ik word hier woest om…wie is hollands nieuwe om mij zo te laten zitten zonder communicatie ?

zo gauw ik weer normaal kan bellen,gebeld kan worden en weer Messenger kan gebruiken en berichten kan ontvangen...daar betaal ik ook elke maand voor..wordt automatisch geincasseerd dus op tijd betaald.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht ycdenaantrekker

4 maanden geleden - Het is nu 2 wkn geleden dat ik u om hulp heb gevraagd en er is nog steeds niets veranderd aan mijn situatie. Dat betekend dat ik nu bijna 3 wkn niet kan bellen en gebeld worden ! En Hollands Nieuwe stuurt alleen af en toe 'n bericht dat ze er mee bezig zijn ! Er gebeurd nix...magik nu mijn contract stopzetten wegens het niet nakomen van de overeenkomst ? Misschien kunt u daar wel antwoord op geven ?Lijkt me toch simpel...

Alle klachten die gemeld zijn door ycdenaantrekker