Klacht: Simpele dingen gewoonweg niet in het vak

op 03 september 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik kom altijd met veel plezier in AH Hillegom! Aardig personeel, maar JE GRIJPT HIER ZO VAAK (simpele) ARTIKELEN MIS! EN HET MAAKT NIET UIT OF JE ‘s morgens, ‘s avonds, voor het weekend of in het weekend komt! Ik ben niet de enige die dit meemaakt, maar ik hoor het steeds vaker en meer van andere klanten! Als je er naar vraagt krijg de de standaard antwoorden zoals; de vrachtwagen moet nog komen, het is tijdelijk niet leverbaar etc. Maar ik denk zelf, dat de vakken gevuld worden door jonge kinderen, die het goed vinden als het vak vol ligt, maar niet opletten of het juiste artikel op de juiste plaats ligt! Ook te weinig controle hierop!

Als ik niet meer constant misgrijp! Het komt teveel en te vaak voor! Ik ga nu al vaak voor die artikelen dan maar naar de Dekamarkt! Maar als dit zo blijft, bezoek ik AH niet meer, en ga dan maar permanent naar een andere supermarkt!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madvh