Klacht: vaste klanten krijgen geen korting

70keri op 23 oktober 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simpel klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Simpel has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 23 oktober 2012
Reactie van het bedrijf:

Klacht is doorgegeven aan het verkeerde bedrijf.

Bedrijf Simpel
Categorie Mobiele Telefonie
Status Opgelost
Datum 23 oktober 2012

Een klant van Simpel uit zijn onvrede over het feit dat nieuwe klanten een korting van 171 euro ontvangen, terwijl vaste klanten geen korting krijgen en enkel maandelijkse betalingen moeten doen. Deze situatie wordt als oneerlijk ervaren door de vaste klanten. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

nieuwe klanten krijgen 171 euro korting,vaste klanten mogen alleen maar elke maand betalen

Gewenste Oplossing:

ook 171 euro korting

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 23 oktober 2012 om 20:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht is doorgegeven aan het verkeerde bedrijf.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie