Klacht: Simkaart werkt niet, nummerbehoud gaat niet

op 09 juni 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Na bestolen te zijn van mijn telefoon heb ik Hollandsnieuwe gebeld om een nieuwe simkaart aan te vragen. Deze keurig ontvangen en hierna geprobeerd deze te activeren. Maandag 23 mei, in de ochtend gebeld en in de middag. Men kon mij niet vertellen wat er aan de hand was en hoe en wanneer dit opgelost zou worden. Ik heb dinsdag gebeld en woensdag en zelfs vandaag donderdag tevergeefs. Ik was van plan mijn abonnement te verlengen, ik had dit verzoek ook ingediend, maar uiteindelijk teruggetrokken vanwege de manier waarop dit afgehandeld werd. Ik zit na dagen nog steeds zonder werkend simkaart. Ik ben 1 keer gebeld en er is mij toegezegd mij direct uit ‘coulance’ mijn over 2 maanden kwijt te schelden ( deze coulance blijkt, ik heb al mijn abonnementsgeld voldaan tot einde contract) en mijn abonnement word een maand eerder opgeschort. Mooi, dacht ik.. echter vanwege nummerbehoud kan ik noch bij mijn huidige provider aan de slag, noch heb ik van Hollandsvernieuwe vernomen hoe het probleem met mijn simkaart wordt verholpen. Nadat vanochtend is toegezegd dat ik een nieuwe simkaart zou ontvangen, is dit weer ontkracht door een andere medewerker. Het telefoongesprek waarin gezegd werd dat ik per direct over kon naar een ander provider wordt eveneens ontkracht en ik moest met namen komen, want er stond niks genoteerd. Mooi afgeschoven. Dit is in het kort mijn klacht, helaas is de werkelijkheid uitgebreider, langer en kostte mij meer tijd, energie en belkosten. Ik heb de afgelopen dagen wel 10 keer aan de lijn gezeten ( of meer).

Ik wil graag dat ik per direct wordt losgelaten MET NUMMERBEHOUD en dat de abonnementskosten die ik niet heb gebruikt teruggestort worden.

Ik vind het onacceptabel dat ik nu al bijna een week onbereikbaar ben en geen gebruik kan maken van een lijn waarvoor ik betaal. Er wordt geen excuses aangeboden, geen oplossing, geen concreet voorstel, geen duidelijkheid.
Ik betreur dit ten zeerste dat ik op deze manier, nadat ik jaren bij Hollandsnieuwe ben geweest, afscheid moet nemen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Diane1982