Klacht: Simkaart werkt niet

op 12 januari 2014 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb gister middag me simkaart binen gekregen. Ik heb hem gelijk geactiveerd hij moest t binnen 4 uurtjes doen.Na paar uurtjes kwam gelukkig pincode invoeren heb ik gedaan maar had ik alsnog geen netwerk. Ik heb toen weer opnieuw opgestart kwam helemaal geen pincode meer en stond er telkens als eerst simkaart plaatsen. Het is al meer 24 uur verder en hij werkte nog steeds niet. Ik heb heel me telefoon gereset vaak opnieuw opgestart werkte nog steeds niet ( Me tel is btw simlockvrij ). Opeens deed hij het kwam er weer pincode invoeren en dit keer kon ik wel bellen en had ik internet. Maar na paar uurtjes nu komt er telkens simkaart verwijdert tel opnieuw opstarten doe ik dat, doet hij het weer. maar na korte 10 minuten komt er steeds melding sim verwijdert opnieuw opstarten Op de site van MYYoufone staat de simkaart gewoon actief sinds GISTER terwijl hij het vandaag nog niet doet. Wat een ellende bij youfone had ik maar nooit voor youfone gekozen

GEEN 1 OPLOSSING heb ze vaak gemaild maar geen antwoord ontvangen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 14 januari 2014 om 09:28 geantwoord

Klant heeft reeds contact gehad met de klantenservice en er is een nieuwe simkaart verzonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Krnn_@hotmail.com