Klacht: SIMKAART

op 16 juni 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Beste heer/mevrouw,

Mijn naam is Soufiane Sedki en ik ben nu 1 jaar klant bij jullie.
van 2 tot 23 april was in in Slowakije voor en internationale stage periode.
In de deze periode van de ene op de andere dag las mijn Iphone mijn simkaart niet meer. Na lang te hebben gedacht dat mijn simkaartlezer op mijn telefoon het niet meer deed. Kwam ik er achter dat het de simkaart was die niet meer werkte omdat mijn abonnement bij jullie is verlopen. Ik heb deze week geprobeerd om mijn abonnement te verlengen. Ik heb toen een mailtje terug gekregen dat ik hem niet kon verlengen omdat mijn huidige abonnement tot 1 juni 2017 loopt.
Ik heb jullie vervolgens gebeld en een nieuwe simkaart aangevraagd.

Het vervelende is dus wel dat ik voor de maanden april en mei geld heb betaald terwijl ik geen van jullie diensten heb gebruikt. Mijn simkaart blijkt dus ook stuk te zijn wat mij in totaal 30 EURO kost terwijl ik dacht dat mijn abonnement verlopen was. Ik vind dit zeer vervelend

Ik zou het op prijs stellen als jullie mij al trouwe klant terugbetalen voor de maanden april en mei.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 jaar geleden - Beste meneer Sekdi. Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de simkaart. Ik heb geprobeerd contact met u op te nemen maar kreeg helaas geen gehoor. Ik heb u een email gestuurd hoe we dit op willen lossen voor u. Graag zien we uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Arjen Simpel

Reactie van de melder van de klacht LJdeHaan003

1 jaar geleden - Beste Arjen, Hartelijk dank voor je snelle respons en voor het geven van een goede oplossing (waar ik inmiddels door op de hoogte ben gebracht door mijn moeder). Dit is een goed voorbeeld van hoe een klantenservice een trouwe klant hoort te belonen. Uitstekend werk! Met vriendelijke groet, Soufiane Sedki

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 18 juni 2016 om 13:50 geantwoord

Beste meneer Sedki,

Mijn collega Arjen heeft contact met je gehad over de oplossing voor deze situatie. Ik zie dat je weer meermaals gebruik hebt gemaakt van je abonnement, sinds wij je een nieuwe kosteloze simkaart hebben opgestuurd.

Mocht je nog hinder ondervinden of andere vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

Casper

Simpel