Klacht: simcard

op 21 juni 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

In april kregen mijnn vrouw en ik te horen dat we een nieuwe simcard zouden krijgen. Ik heb gemeld dat we in het buitenland verblijven vanwege werk en of ide card daar heen kan worden gezonden. Resultaat helemaal geen. Wel een berichtje dat de card naar ons huis in Nederland wordt gestuurd . Weer contact gezocht met resultaat geen antwoord maar wel bericht de nieuwe card actief is gesteld met als gevolg dat we dus niet meer kunnen bellen maar er wel voor betalen. Verder gevolg is dat we hier andere telefoons moesten kopen en een simcard van locale provider. Verder helemaal niets meer gehoord van HN ondfanks de mailtjes die je via die site kon insturen. Wel een sort van vragenformulier of ik tevreden ben. Dat ben ik helemaal niet. want heb nu 4 telefoons (2 hier gekocht met card en twee van HN met buiten bedrijf gestelde card) waarvan er twee het doen en twee met abonnement van HN waar ik niets aan heb.

Als die simcards hier zijn dan kunnen we die telefoons gebruiken en terugbetalingen van die aangeschafte telefoons die ik noodgedwongen moest kopen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Freni
x