Klacht: schoonmaak van onze Siematic grafietgrijze greeploze keuken

op 16 januari 2017 over Siematic in de categorie Keukenleveranciers

Sinds eind oktober 2016 hebben wij onze nieuwe Siematic greeploze grafietgrijze keuken in gebruik.
Voor een keuken is het belangrijk dat de schoonmaak van fronten van deuren en kastjes goed en efficiënt uitgevoerd kan worden.
Bij onze Siematic keuken is dat onmogelijk. Je kunt er niet naar wijzen of er staan al vingerafdrukken op. Schoonmaak is bijna onmogelijk. De vingerafdrukken gaan er niet af. Wat je ook probeert en met welk schoonmaakmiddel dan ook.
Uiteraard dit probleem aangekaart bij onze dealer (Mandemakers uit Zutphen). Zij hebben deze klacht voortvarend opgepakt en Siematic benaderd om te vragen hoe dit probleem opgelost kan worden. Van Siematic een schoonmaakadvies gekregen. Advies opgevolgd maar probleem blijft hetzelfde. Daarop is de vestigingsmanager van Mandemakers, gewapend met schoonmaakmiddel, gekomen om zelf het probleem te zien en trachten op te lossen. Na intensieve pogingen om een front schoon te maken heeft hij het met een zucht opgegeven.
Hij is vertrokken met de woorden dat hij Siematic gaat vragen om bij ons langs te komen.
Sindsdien meerdere keren contact gehad met Mandemakers in Zutphen om te vragen wat de status is met betrekking tot de komst van Siematic. Antwoord tot heden is: we hebben de klacht gemeld en Siematic zou bij ons langskomen. Siematic gaat niet alleen respectloos om met kopers/gebruikers van hun keukens maar ook met de grootste afnemers van hun keukens, nl. Mandemakers Keukens.Op diverse fora meerdere klachten gelezen over de serviceafdeling van Siematic. Helaas worden wij er nu ook mee geconfronteerd. Schandelijk hoe een leverancier van kwaliteitskeukens omgaat met serieuze klachten.

Wij zijn tevreden als Siematic hun toezegging, we komen bij u langs om uw klacht te bekijken, nakomt en het probleem op de juiste wijze tackelt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siematic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door maryaalst