Klacht: Shipping

Corruptie1 op 19 september 2021 over Internetwinkels - Algemeen in de categorie Internetshops - Algemeen

De meeste kleine Ebay verkopers word het onmogelijk gemaakt ,om producten naar Europa te verschepen ,via de Ebay website .

Ik vind namelijk dezelfde verkopers op andere websites ,en dan mogen ze ineens wel verschepen naar Europa .

Heeft dit te maken met het communistische regime dat in Amerika regeert en zamen werkt met de grote internet bedrijven van zelfde afkomst of is dit pure discriminatie ?

Vrije handel voor iedereen op deze wereld ,de banken worden namelijk beheert door 1 bepaalt volk .
Stoppen met het onderdrukken van verschillende economie uit verschillende landen .
Stoppen met het verplichten ,van betalingen met een creditcard ,als je al lid bent van bijv paypal enz...enz...enz ...

Laat mensen geld verdienen en stop met onderdrukken en economische racisme .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Internetwinkels - Algemeen

Reactie van de melder van de klacht Corruptie1

1 jaar geleden - Ik wou een zeldzame cactus kopen uit Zuid Afrika . Paypal werkt niet met zuid Afrika ,en in Zuid Afrika hebben ze Payfast ...die werkt weer niet in Europa . Met andere worden als je geen creditcard hebt ,word je naar mij mening economisch gediscrimineert en kun je het product niet kopen . Dit soort beperkingen gaan echt te ver . SCHANDALIG

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Internetwinkels - Algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corruptie1