Klacht: Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Vera93 op 03 januari 2023 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 10 juli 2022 ( bestelnummer: GSONC260100MCC8, factuurnummer: ) 6819417499999468 ) via klarna bestelling gedaan bij shein.com, maar ik heb mijn bestelling niet ontvangen. ik krijg tot nu een betaal verzoek voor die besteling ( €204,94 ). ik wil niet voor niks te betalen en het is niet klein bedrag.

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet dit bedrag elke keer in mijn Klarna app ontvangen. het is all bijna 7 manden. ik heb dit bestelling niet ontvangen, waarom moet ik betalen?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera93