Klacht: site opgeheven na oplichting.

petera35 op 03 april 2014 over Shannon sieraden in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Dit persoon heeft met haar sieraden veel mensen opgelicht en heeft toen haar site opgeheven en is een nieuwe site begonnen.
De nieuwe site heet vaporshannon.

Deze wordt gerund door:

Wanneer alle gedupeerden gecompenseerd worden en hun geld terug krijgen

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shannon sieraden

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Shannon sieraden over deze klacht.

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shannon sieraden nog niet in behandeling is genomen.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Shannon sieraden in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Shannon sieraden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Shannon sieraden

10 jaren geleden - Wederom komen deze klanten gegevens niet voor in ons klantenbestand. Contact opgenomen met deze zogenaamde klant. telefoonnummer is een afgelsoten niet bestaand telefoonnummer Naam Adres Woonplaats gegevens zijn vals. Weet U wel dat dit laster is en identieitsfraude?

Shannon sieraden

Heeft op 25 mei 2014 om 14:17 geantwoord

Wederom komen deze klanten gegevens niet voor in ons klantenbestand.
Contact opgenomen met deze zogenaamde klant.
telefoonnummer is een afgelsoten niet bestaand telefoonnummer
Naam Adres Woonplaats gegevens zijn vals.
Weet U wel dat dit laster is en identieitsfraude?

Alle klachten die gemeld zijn door