Klacht: oplichtster gaat door onder andere namen

Mariekje1800 op 24 mei 2014 over Shannon sieraden in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Shannon sieraden is opgeheven na oplichting , echter is * onder andere namen verder aan het oplichten met wederom weer web winkels nl: www.vaporshannon.com en www.loom-bandje.nl

U bent gewaarschuwd !

als deze oplichting stopt

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Shannon sieraden over deze klacht.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Shannon sieraden in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Shannon sieraden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Shannon sieraden

10 jaren geleden - Wij hebben in ons klantenbestand gekeken en uw naam, en adres, en telefoonnummer komen niet in ons klantebestand voor. Daarnaast is het door u opgegeven telefoonnummer geen geldig nederlands nummer,maar een voorbeeldnummer.(06-11112222) Als U daadwerkelijk een klacht heeft waarom hebben wij dan geen email of telefoontje ontvangen? Eest genoemde bedrijf is opgeheven en alle klachten zijn behandeld en afgerond, conform de toen geldende algemene voorwaarden. Tweede genoemde bedrijf bestaat nu 1.5 jaar en er is nooit een melding van oplichting binnen gekomen.Elke webshop heeft weleens klachten, maar het gaat erom hoe je de klachten afrond.Wij hebben alles (handjevol in 1.5 jaar) gedaan om deze zoveel mogelijk naar tevredenheid van de klant op te lossen. Derde genoemd bedrijf is 2 dagen online, dus uberhaubt onmogelijk om deze van oplichting te beschuldigen. Weet U dat u zich mogelijk schuldig maakt aan laster en Identitentsfraude?

Shannon sieraden

Heeft op 24 mei 2014 om 23:14 geantwoord

Dit is geen officele klacht.
Klant kom in geen 1 klantenbestand voor, niet op naam,niet op adres,niet op email, en niet op telefoonnummer (telefoonnummer is een voorbeeld nummer 06-11112222)
Naw gegevens van de zogenaamde klant zijn Nep!
Dit is Laster en Identeitsfraude.

Alle klachten die gemeld zijn door