Klacht: Opgelicht

rbarendse op 14 februari 2013 over Shannon sieraden in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 december 2012 een armband besteld en natuurlijk betaald. Eind januari was er nog niets binnen dus ben ik maar eens gaan informeren. Uiteindelijk kwam het er op neer dat het in de post kwijtgeraakt moet zijn. Ik vroeg om een bewijs van verzending maar dat kon natuurlijk niet getoond worden. Op internet gezocht en het blijkt dat er heel veel mensen door deze webshop van mevrouw * opgelicht zijn dus pas op!!

Gewenste Oplossing:

Of de goederen leveren of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shannon sieraden

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Shannon sieraden over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shannon sieraden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door