Klacht: Sfeerhaard

op 16 mei 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een schouwombouw bij Hornbach in de winkel gekocht en laten bezorgen.

Bij het opbouwen is me opgevallen dat hier en daar niet afgelakt is, je ziet de hout eronder nog duidelijk.

Ik heb de winkel hierover gebeld en wordt mij doodleuk verteld dat dat de bedoeling is bij de schouwombouw dat ik het zelf thuis helemaal af moet lakken.

Ik zou toch vanuit moeten gaan dat de schouw afgelakt is? Of duidelijke vermelding?

De schouw is verder mooi en ben er tevreden mee, alleen belachelijk dat ik nog extra kosten moet maken dat vooraf niet vermeld wordt

Gewenste Oplossing:

Extra kosten vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Hornbach

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Kuyenga Sangu mamita, Wij hebben uw klacht in goede orde mogen ontvangen. Klantvriendelijk en -tevredenheid staat bij Hornbach hoog in het vaandel en wij betreuren dan ook dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar het management van onze Hornbach vestiging in Breda om uw klacht in behandeling te nemen. Hopende u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Hornbach Nederland Bouwmarkt BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 08 juni 2016 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kuyenga Sangu