Klacht: Servicepunt Beurs – Rotterdam

op 19 september 2017 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Vorige week donderdag 14 september 2017, ben ik bij het Servicepunt Beurs, te Rotterdam geholpen door een collega van u, een manspersoon van middelbare leeftijd.
De man keek mij aan en zei: “Zeg het maar”, waarop ik zei: oh moet ik bij u zijn, waarop hij zuchtte en met stem verheffing “ZEG HET MAAR”.
Ik keek hem aan en glimlachte naar hem met een gebaar “Keep Smiling”, helaas de man werd alleen nog maar agressiever en herhaalde maar dan alleen nog een wat harder van stem geluid en een diepe zucht “ZEG HET MAAR”!
Ik ben toen weggelopen en heb hem gezegd dat hier niet van gediend ben, maar toen keek hij heel verontwaardigd en schouders ophalend zijn collega aan, wat heb ik misdaan!

Al 50 jaar heb ik een abonnement bij de RET, nog nooit ben ik zo onbeschoft behandeld.
Ik zou graag willen weten wat u gaat doen met het gedrag van deze persoon "ZEG HET MAAR"!

Ik verwacht van jullie op korte termijn een reactie!

M.H. Dirksz
kaartnummer: 3528 0400 1516 4307

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mw. Dirksz