Klacht: Servicedesk onbereikbaar per telefoon of mail

op 06 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn toestel blijkt de hele dag niet bereikbaar voor telefoonverkeer, inkomend of uitgaand. Vodafone laat nergens een nummer op haar web-site achter waar ik kan bellen, het enige nummer is een shortcode die natuurlijk alleen bereikbaar is via een werkende Vodafone verbinding. Ook loggen per mail werkt niet, er wordt een password per SMS gestuurd aan het Vodafone toestel (dat niet werkt!)
Kortom, Vodafone hoeft niets te doen, ik kan alleen hopen dat deze storing (die niet op de web-site staat) overgaat. De service is dus geen service, waardeloos, Als het om een prive abonnement ging zou ik direct opzeggen.

Openstellen van een call desk dat op een normale manier bereikbaar is, en dit duidelijk aangeven op de web-site.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste jandeweerdt, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 11:36 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door jandeweerdt