Klacht: service wasmachine brengen

maandag 23 mei 2016 kocht ik een wasmachin merk beko in de mediamarkt arena. Diezelfe middag zou ik een berichtje krijgen hoelaat deze dinsdag 24 mei ongeveer gebracht zou worden. Niet gebeurd Dinsdagochtend naar klantenservice gebeld stond niet in het systeem. Na 2x diezelfde dag naar de arena gebeld en om ongeveer half 4 werd deze gebracht. Ik had betaald voor het aansluiten maar bij het afhalen van de oude machine kreeg ik een enorme lekkage in de keuken. Waterkraan in meterkast heeft men afgesloten, nieuwe wasmachine aangesloten en men is weggegaan. Ik zit met een lekkage en ik ben de kraan waarmee je het water aan en uitzet kwijt. Kan dus de kraan niet meer uit of aanzetten. Mijn zeil in de keuken is verknald en losgelaten. Ik vind dit ronduit schandalig en dat men mij hier zo heeft laten zitten en is weggegaan helemaal.

Ik ben tevreden als dit normaal wordt opgelost.Er was voor die tijd niets aan de hand.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht d.steenbergen49@upcmail.nl

11 maanden geleden - Ik heb gericht gehad dat mijn klacht niet eens in behandeling wordt genomen door media markt. Laatste keer dat ik daar nog wat heb gekocht en met mij denk ik vele anderen

Alle klachten die gemeld zijn door d.steenbergen49@upcmail.nl