Klacht: Service en klantvriendelijkheid

op 28 januari 2014 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Mijn naam is F.Visser Villastraat 2 3112 TD Schiedam. 2januari heb ik een bril besteld bij uw filiaal gevestigd in winkelcentrum De Passage, Schiedam Centrum. Afgelopen zaterdag (18 januari) zou mijn bril arriveren. Nu vind ik de periode voor de levering van de bril al aardig lang maar nu is het inmiddels alweer drie weken na de bestelling en ik heb vandaag op mijn e-mail gekeken en de bril is nog steeds niet gearriveerd. Ik heb gistermiddag een paar maal gebeld naar het filiaal maar er werd niet opgenomen. Dus besliste ik om er maar heen te gaan om poolshoogte te nemen omtrent de levering van mijn bril. De verkoopster was met een klant bezig, keek me aan en zei verder niets. Nu vind ik het bijzonder onbeleefd om niet eens goedemiddag te zeggen maar dat daargelaten hoort een goede verkoper m.i tenminste te informeren naar de reden van mijn komst en te vragen of ik een ogenblik geduld zou kunnen hebben, niets van dat al.Ze is me wel drie keer voorbij gelopen en zweeg in alle talen. Sorry maar ik vind dit bijzonder onbeschoft. Ik heb nog tien minuten staan wachten en ben toen maar vertrokken. Zoals u ongetwijfeld zult begrijpen vind ik de klantvriendelijkheid ver te zoeken en de levering van mijn bril wel erg lang duren. Men had me tenmínste de reden van vertraging kunnen melden.

De verkoopster op haar gedrag aanspreken en en mijn bril leveren en als dat nog niet mogelijk is in geval de reden waarom het nog niet mogelijk is.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Heeft op 30 januari 2014 om 13:10 geantwoord

Het probleem van de levering van mijn is eindelijk opgelost. Heb hem zojuist opgehaald en ben goed geholpen. De filiaal manager heeft snel gereageerd op mijn klacht en deze ook goed afgehandeld. Mijn voornemen om uw winkel in de toekomst te mijden is dan ook van de baan.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 30 januari 2014 om 13:25 geantwoord

Contact gehad met de klant, klacht is opgelost.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hans Anders beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door metfed