Klacht: Service

RdeM67 op 25 februari 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Youfone heeft vanaf het begin dat ik klant ben de ene na de andere storing. Klantenservice is heel slecht bereikbaar en storingen worden niet verholpen. Youfone kan gewoon niet waarmaken wat ze beloven en als ik om compensatie vraag wordt er gezegd dat dat pas kan nadat de storing is verholpen, wat dus niet gebeurt. Ik moet intussen wel het volle pond aan abonnement betalen. Gisteren een half uur in de wacht gezeten, systeem is toen gereset maar het heeft niets geholpen. Vandaag weer een half uur in de wacht . Vreselijk muziekje tijdens het wachten !

Als de klantenservice beter bereikbaar is, als Youfone niet constant probleem heeft met de TV ontvanger en als ik korting krijg op mijn abonnement zolang de storingen niet zijn verholpen IPV pas nadat de storing is verholpen. Na mijn vorige klacht 1 maand gratis gekregen maar de volgende dag alweer een nieuwe storing

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 26 februari 2021 om 09:38 geantwoord