Klacht: Service

op 13 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Jullie zijn waardeloos te bereiken heel slecht en zeker niet klant vriendelijk!! Ik wil per direct mijn lidmaatschap opzeggen. Poging gedaan aangetekend maar ben onderhand 25 euro kwijt en heb nog nikd

Als ik geen lid meer ben

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 maart 2020 om 08:59 geantwoord

Beste Danielle,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat jij dit zo ervaart. Sinds mei 2019 zijn wij niet meer telefonisch bereikbaar, Basic-Fit heeft er voor gekozen om digitaal te gaan. Je kunt ons hierdoor bereiken via onze Live Chat, per e-mail of via onze Social Media kanalen.

Ik heb jouw opzegging succesvol verwerkt in onze administratie. Je hebt een lidmaatschap afgesloten bestaande uit een contractduur van minimaal 52 weken. Op grond van je lidmaatschapsovereenkomst en de Algemene Voorwaarden is de einddatum van je lidmaatschap: 13-8-2020. Binnen enkele minuten ontvang je hier een bevestigingsmail van, kijk ook voor de zekerheid in je spambox.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, indien er nog andere vragen zijn hoor ik dat graag.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Zjoekow