Klacht: Service

op 13 juni 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben sinds februari lid. Afgelopen week ben ik voor het eerst wezen sporten bij Basic Fit. Ik ben al die maanden dus sponsor geweest. Vandaag wilde ik weer gaan trainen, maar een collega had dus een foto gemaakt van mijn pas. Ik wist niet dat het mogelijk was om je pas te scannen vanaf je telefoon.
Ik wilde dus gaan trainen en dan wordt mij verteld dat IK een dagpas moet kopen. Ik liet mijn fysieke pas zien en mijn ID. Ik mocht dus niet naar binnen. Vervolgens gaf ik aan dat ik me dan zal uitschrijven als ik niet naar binnen mag, want dat vind ik te bizar voor woorden. Ik wist niet wie er binnen was met mijn pas en vroeg of ze dan met de camera kon kijken wie er dat tijdstip naar binnen ging. Dan konden we gelijk open kaart spelen. Ze wilde niet meewerken en liet me toen gelijk zien waar ik me kan uitschrijven. Dat heb ik dus direct gedaan. Vervolgens zei ze genieperig dat ik me pas februari kan uitschrijven want ik heb een jaarcontract en lachtte me soort van uit. Dit accepteer ik natuurlijk niet.

Ik ben tevreden als mijn uitschrijving direct wordt verwerkt en ik de overige maanden niet verder hoef te betalen. Ik voel me niet prettig bij Basic Fit Lijnbaan.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

2 jaren geleden - Beste Dennis, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het zo is gelopen op de club. Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen, helaas kreeg ik je niet te pakken. Graag hoor ik van je wanneer ik je het beste telefonisch kan bereiken. Ik wacht je reactie af. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Levi van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

2 jaren geleden - Beste Dennis, Hierbij stuur ik je een reminder betreffende jouw klacht. Ik heb je meerdere keren telefonisch geprobeerd te bellen, helaas zonder succes. Graag hoor ik van je wanneer het jou het beste uit komt. Ik wacht je bericht af. Met vriendelijke groet, Levi

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 juni 2018 om 12:22 geantwoord