Klacht: SERVICE

op 16 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14 september pas aangesloten i.p.v. 1 september. Helaas te vroeg gejuicht want heb maar een paar t.v. zenders in de woonkamer. Kan nog tien dagen duren voor ik alle zenders heb. Schandalig. De Nederlandse zenders mis ik. Ook de aanleg van de kabels ging zeker niet zoals het behoort te gaan. Ik heb een handicap en de mensen die mij verzorgen mochten hier eigenlijk van de ARBO wet niet meer binnenkomen omdat dit struikel gevaarlijk was. Ik heb 25 euro toegezegd gekregen van jullie.
Maar triest dat jullie veiligheid niet hoog in het vaandel hebben.

Gewenste Oplossing:

Als alles nu eens naar tevredenheid opgelost wordt. En een compensatie voor de door u niet de geleverde diensten per 1 sept. en alle ergernis die ik tot nu toe heb ondervonden. U begrijpt dat ik behoorlijk wat kosten heb gemaakt betreft mijn mobieltje, ik neem aan dat dit door jullie vergoed wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marnix 1