Klacht: service

op 17 juni 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Beste Lezer,
Ik kwam bij jullie in de winkel voor het aanmeten van een bril en van nieuwe lenzen. ( Best wel een goede klant denk ik zo ?).
Wilde een afspraak maken, dit kon de zelfde dag nog zelfs een halfuur later. Super fijn dus.
Ik een bril uitgezocht, oog controle gedaan enz. Nu viel het mij op dat er tijdens de controle elke x iemand binnenkwam met vragen, er gesprekken over klanten werden gevoerd en ze zelfs weg moest lopen.
Dit was al erg storend maar goed.
Daarna zou ik gebeld worden als de lenzen klaar waren z’n 3 dagen later. het was nu woensdag. Ik wordt zaterdag niet gebeld dus ik zelf even bellen. ja die liggen klaar. nu wilde ik ze ophalen. dit kon niet alleen op afspraak. ( ja lekker handig hadden jullie dat woensdag niet gezegd dan hadden we die meteen gemaakt). Maar kon die woensdag.
Dus ik er heen om me lenzen op te halen. super lief geholpen goede uitleg maar weer het zelfde verhaal. er was gewoon geen tijd voor mij.
Me bril was nog niet binnen en ik zou gebeld worden wanneer me bril er was. Dat belletje heb ik nooit gekregen ben na ruim een week maar langs gelopen. Ik loop de winkel in wordt gewoon echt niet geholpen dat ik maar ben weggelopen. Later weer terug gekomen nu eindelijk geholpen met veel moeite en heel onaardig.
Ik had een afspraak gemaakt voor me lenzen controle. Die werd eerst afgebeld dit kan natuurlijk gebeuren. meteen een nieuwe afspraak gemaakt. Werd deze ook afgebeld. Ik had de oproep gemist dus een ingesproken voice mail bericht?
Maar ik heb maand lenzen en die maand was al voorbij en ik moest nieuwe lenzen.
Die mevrouw had gezegd dat ik op de laatste afspraak nieuwe lenzen heb liggen. Dus ik belde even naar de pearle dat ik nieuwe lenzen moest hebben en al 2 dagen met me bril loop. Ik kreeg z’n onaardige mevrouw aan de telefoon. Het zou nog een week duren enz. enz. maar ik kan er toch niks aan doen. Ik begreep er ook weinig van omdat het me eerst keer is dat ik uberhaud lenzen heb. Kreeg geen uitleg en geen begrip. ik maar een afspraak gemaakt om die lenzen een week later op te halen.
Later zinde het me toch niet dus toch nog even gebeld op me lenzen er echt niet lagen want die zouden er woensdag liggen.
Weer echt heel slecht en onaardig geholpen. Ik ben er eigenlijk echt klaar mee.
De service is zo slecht, onaardig geen begrip of iets.
Eigenlijk wil ik over naar een andere opticien maar dan moet ik weer die hele controles doen enz.

Geen idee

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 08 juli 2016 om 14:51 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door P.N