Klacht: Senseo apparaat ontploft

op 06 mei 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Senseo apparaat van Philips is uit het niets ontploft. Apparaat stond niet aan, stekker zat wel in stopcontact. Ontploffing onstand om om 01.45 uur in de nacht dis je schrikt je rot. Philips gecontacteerd. Die geven dat ik de apparaat op moet sturen (op mijn kosten) voor onderzoek. Apparaat 17 maanden uit en inmiddels buiten garantie.

Helaas is dit de tweede keer.

Gewenste Oplossing:

Als Philips haar verantwoordelijkheid neemt en veiligheid verbetert van haar apparaten. Tevens klantenservice kan klantvriendelijker en behulpzamer. Tenslotte geld retour of een ander (hoeft niet een nieuw mag ook refurbished zijn) Senseo apparaat zonder mankementen of gevaarlijke taferelen. Als dat niet kan gewoon geld retour (100,-- EUR)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Najibakk