Klacht: Selektvracht bezorgt met agressie

op 22 januari 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmiddag kwam Selektvracht een pakketje bezorgen. Na het aanbellen begon de bezorger al meteen te schreeuwen en te schelden door de intercom (‘meteen naar beneden komen!’, ‘opschieten!’, ‘snel!’) En zo nog een hele hoop geschreeuw. Eenmaal beneden lag mijn pakket voor de deur, de bezorger stond een paar meter verderop. Toen ik hem vroeg waarom hij zo tekeerging en zo aan het schreeuwen was schreeuwde hij terug; ‘Hoezo? Ik moet 100 pakketten bezorgen – hier heb ik allemaal geen tijd voor’. Hij heeft vervolgens buiten staan schreeuwen en schelden en gedroeg zich zeer agressief en intimiderend. Ik ben altijd vriendelijk en beleefd tegen pakketbezorgers en ben altijd blij als mijn pakket wordt bezorgd, maar deze man wil ik echt nooit meer zien.

Direct ontslag van deze bezorger. Deze man is zo agressief en klantonvriendelijk dat dit echt niet kan zo.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DHL

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DHL nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 januari 2014 om 11:12 geantwoord

De bezorger zal aangesproken worden nav de melding klant.

Alle klachten die gemeld zijn door irisa