Klacht: Retouneren in ander land van aankoop

cbrouwer op 17 april 2019 over Scotch and Soda in de categorie Kledingwinkels

Tijdens een city trip in Lille heb ik kleding gekocht bij Scotch Soda (oa een blazer, € 179,-) waar ik achteraf spijt van heb. Nu wil ik de blazer ruilen of mijn geld terug. De klantenservice medewerker vertelde mij net dat dit niet mogelijk is, behalve bij de winkel in Lille. Ik ben van mening dat het raar is dat als een internationaal bedrijf overal dezelfde collectie heeft, hetzelfde product gewoon in de webshop staat, er geen prijsverschillen zijn, internationaal betalen tegenwoordig nergens meer een probleem is (zeker niet binnen Europa) en dit nota bene een Nederlands merk is, ik de producten niet mag retourneren in Nederland, niet in een winkel maar ook niet via het hoofdkantoor. Ik snap dat er misschien wat voorraadverschillen zijn, maar 1 optie bieden om te ruilen is eigenlijk geen optie. Ik kom voorlopig niet in Lille https:www.scotch-soda.comnlnldamesblazers-giletsdouble-breasted-blazer150037.html?cgid1042dwvar_150037_colorBambooposition11

Graag zou ik danwel een Frans adres willen waar ik de blazer naar toe retour kan sturen, of een andere oplossing, bij voorkeur gewoon in Nederland. Coulance zou altijd moeten kunnen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scotch and Soda

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scotch and Soda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door