Klacht: Schoudertasje

op 02 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte H&M

Op de dag van mijn examenfeest (26 mei 2016) wilde ik even een mooie schoudertasje gaan kopen. Toen dacht ik dus aan de H&M. Ik kochtte een mooie bruine schoudertasje. Op 31 mei had ik opeens problemen met de rits. Ik deed hem dicht , en er in het midden van de rits was opeens open . Dit probleem had ik dus en vandaag was de rits van schoudertasje er afgevallen ,waardoor ik diep teleurgesteld ben. Een tas kan niet na een week stuk zijn terwijl ik netjes met de tasje omgaat.
Ik heb ook de bon van dit tasje.

Vestiging: Dordrecht
Bedrag van dit schoudertasje: 15 euro

Vriendelijke groeten,

Amina

Gewenste Oplossing:

- Dat ik dezelfde nieuwe tasje kan krijgen
- Dat ik mijn geld van de tasje waarvoor ik betaald heb terug kan krijgen.
- Dat de vestiging van de H&M Dordrecht mijn tasje ook goed kan bekijken hoe het er nu uitziet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 07 juni 2016 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

We hebben vanochtend contact gehad met de klant per e-mail om haar uitleg te geven over de procedure bij klachten en kapotte artikelen. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot klachten over artikelen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door -_-